Friday 4 December 2009

okayama

hari ni hari jumaat.yes!!aku sangat suka hari jumaat sebab esok lusa weekend.nanti boley rest banyak2,boleh tido banyak2,x payah nak pegi kelas.bangun tido pagi tadi,tengok2 da kul 8.45 a.m..padahalnya kelas stat pukul 8.40..aku x sedar!!tido memang x ingat dunia..so,pegi kelas lewat ari ni.lepas hiru yasumi(break),ader sotsuken(research)tapi...aku x pegi.aku ponteng sebab pegi Okayama teman ain wat sainyukoku(pas masuk jepun semula)aku x kisah x pegi sotsuken.memang x terasa nak wat pape.kalau aku pegi pun,x reti nak wat apa jugak(alasan semata2=))

abis kelas kul 12,then berlari2 balik hostel..penat!!nak kena kejar train..kul 12.43,kitorang naik train g okayama..sampai2 sana,cari roti dulu.lapar~~aku jer yang beli roti.ain x beli pun..pastu pegi setelkan sainyukoku.then,pegi makan spagetti kat kedai peberet..kenyang sangat2 sampai x larat nak jalan.kitorang sebenarnya plan nak tgk movie 2012.tapi bila pegi check,ade show da dekat ngan malam..so,cancel la niat nak tgk muvie itu..

singgah bic camera untuk semayang asar n maghrib sekali..lepas da setel semayang semua,rasa lega nak jalan2..round2 dalam eki..masuk kedai sama ntah bape kali.akak2 yang jaga kedai tu pun meluat kot dekat kami..masuk belek2 baju sana sini,pastu blah..da memang nama window shopping,x beli pape la=))kitorang teringin sesangat nak masuk kedai n beli sumtin brand CECIL Mc BEE..selalu nampak nihonjin bawa paper bag brand tu..kitorang pun teruja jugak wehh!!last2 sekali,shopping la jugak..aku x beli pape,ain yang shopping..

jalan2 dalam eki sampai rasa nak patah kaki..kul 8 p.m naik train balik tsuyama=))
bila sampai kat hostel,air panas da abis..x boleh nak mandi so,x mandi..haha~
juz basuh kepala n syampoo rambut kat sink=))
perut sangat lapar..turun makan nasi kat dapur

kat bawah ni,gambar2 kitorang posing time dok berjalan2 kat sana=))


banyak lampu2 cantik sebab da nak christmas


posing sepam dua=))


kat sini ramai orang dok dating


dalam eki


handbag CECIL Mc BEE yang aku berkenan
tapi,pattern dia ala2 mak datin jer


my partner time jalan2 kat okayama


mampu amik gambar jer kat kedai ni...haha~


ain jalan dgn penuh bergaya sambil pegang paper
bag CECIL Mc BEE=))

No comments:

Post a Comment