Sunday 22 November 2009

da siblings=))

kalau da nama adik beradik tu,mesti akan ader jugak persamaan kan??tak kira persamaan dr segi dalaman mahu pun luaran..at least sikit sebanyak mesti akan ader jugak=))walaupun aku n kakak ku dikatakan tidak berapa nak sama muka,tapi,rupa2 nya baru aku sedar,sifat dalaman kami ader persamaan=))

tadi bersembang sakan with my sis..sungguh seronok..dia crite psl dia,aku plak citer psl aku..biler bersembang bab2 masalah yang dihadapi,baru lah aku tau..kitorang ni ikut perangai ma..ahaha~
bak kata pepatah melayu..ke mana tumpahnya kuah kalau x ke nasi..=))

we have to be strong!!

i know u can be a good mother..
and i can be a good girl..=))
(sangat la berbeza status kami...hak2~)

2 comments:

  1. urm....our mother is our role..rite?..highly determination, patient and hardworking...but dun forget the hardship of our father..:)..da important one, we luv our family so much..:)

    so, u must be a good gurl and be strong..for success is not a smooth sailing..chiyok!

    -your sister-

    ReplyDelete
  2. yes!!
    da important one is we love our family sooooo much!!!
    jom!!
    chaiyok bersama2=))

    ReplyDelete