Friday 20 November 2009

20 NOVEMBER

20 Nov,22 tahun yang lepas,Nur Amanina binti Mat Pauzi telah dilahirkan oleh ibunya yang bernama Marhana binti Awang=))dan hari ini adalah besday aku yang ke-22..bila umur da masuk 22 tahun,apa yang sepatutnya aku buat?should I find a boyfriend since im still single and available??haha~~bila da jadik umur 22 tahun,tetiba terasa nak pikir pasal jodoh..hak2~sangat la ntah pape..adakah ianya patut dipikirkan??ataupun juz suruh parents carikkan calon??(sajer jer ni merepek2 ntah pape..hee~)

lately,a lot of things happened..rasa sangat down!!terasa mcm gelak pun secara plastik semata2 pastu saje buat2 ceria even dalam hati hanya diri sdr yang tau!!
hari ini ramai yang wish besday..rasa sangat terharu n happy..sebelum ari ni pun,da ader yang wish besday awal2..terima kasih banyak2 diucapkan kepada sesape sahaja yang wish besday..at least,korang2 nyer wishes sikit sebanyak makes me happy=))

malam tadi,makan kek yang Yas n Aimi buat..kek kasih sayang(愛情たっぷり)korang itu mmg sangat sedap!!mampat n padat!!makan 1 slice jer da kenyang giler=))lepas makan2 n sembang2 skit,tros tido(isk2..sangat la tidak menyihatkan tubuh badan)

petang tadi pegi sotsuken(research)..tapi balik awal giler..aku orang 1st yang balik..x leh aa nak duduk lama2 kat bilik sotsuken tu..rasa semacam..daripada aku xtau nak wat ape..baik aku balik bilik..time nak balik tu,diorang x cakap pape pun..juz tanya nape muka aku semacam..(jawapannya..sbb aku menahan perasaan sedih sorang2)..on da way balik bilik tu,ader jumpa ngan sensei..dia pun x cakap pape jugak even aku balik awal..(harapnya dia memahami..huhu~)

masa balik hostel,ade pergi jimu(hostel nyer office)sbb nama kena panggil..ada barang yang sampai..bila pergi tu,nampak ader 1 kotak yang tulis nama aku..bila tgk tu,da tau sapa yang anta..thanks BALQIS!!!aku sayang kat ko!!!dia anta besday present kat aku..balik bilik tu,aku bukak..then nampak la,bunga ros..huhu~terharu giler sampai aku nangis..

malam ni,baru reply seme msg2 yang orang anta..
thanks to all~~
今まで支えてくれて、ありがとう。。。


kek yang dibuat + dicurah dgn penuh kasih sayang



setelah kami melantak,mcm ni jadik rupanya


i got this from BALQIS


ELEGANT FLOWER


i put it on my tv


pasu dia sgt sweeet~

2 comments:

  1. happy belated bufday kak nina=)))...well,u r still young n do enjoy ur life to da fullest.
    past is past,never b present again..cheer up,sis..luv u *hugs byk2*

    ReplyDelete
  2. thanks ida=))
    yeay!!we have to enjoy our life to da fullest..
    coz we r still young=))
    luv u too..
    muahss!!
    *nak hugs n peluk byk2 jugak*

    ReplyDelete