Saturday 20 February 2010

tag

sekarang ini saya sangat bosan. malas nak betulkan ronbun,so buat tag kejap=))

Soalan 1 ~ Where is your cell phone ?
atas katil.tengah cas
Soalan 2 ~ Relationship ?
single and abelebel
Soalan 3 ~ Your Hair ?
ada rambut(tidak botak ye) n hitam(bukan kalerful)
Soalan 4 ~ Work ?
dapat duit drp JPA untuk ngadap buku + berjoli kat jepun
Soalan 5 ~ Your sister ?
kakak da ada anak pompuan yang sangat comel nama nurul aqilah
adik pompuan yg sangat cun kalau nak banding dengan saya=))
Soalan 6 ~ your favourite thing ?
saya suka buah buahan(ni pon bleh diterima jugak kan??)
Soalan 7 ~ Your dream last night ?
da lupa
Soalan 8 ~ Your favourite drink ?
soya + carrot susu
saya sangat suka susu lembu kat sini=))
Soalan 9 ~ Your dream car ?
audi A4(yang Jang Geun Suk guna dalam citer You`re Beautiful..kaler biru tuu)
Soalan 10 ~ Your shoes ?
baru beli 2 pasang high heels kaler itam + merah..saya sukee!!
Soalan 11 ~ Your fears ?
citer hantu..sepanjang hidup x sampai 10 pun citer hantu yg saya tengok
Soalan 12 ~ What do you want to be after 10 years ?
nak jadi anak,ibu yang baik=))
Soalan 13 ~ Who did you hang out with last weekend ?
hang out kebenda nya..dok kat bilik jer..sebab tengah exam:((
Soalan 14 ~ Missing ?
YOU!!
Soalan 15 ~ What are you thinking about right now ?
nak menelefon seseorang sbb da janji nak call
Soalan 16 ~ Favourite colour ?
pink pun boleh..purple pun suka gak..kadang2 tu x tentu jugak,kaler lain pun rembat
Soalan 17 ~ Love ?
sekarang ini x terpikir untuk melibatkan diri dengan perkataan ini=))
saya takut!!
Soalan 18 ~ So who wants to share their one ? how about ?
balqis
ulya
iyda kohai
jella kat msia sana=))

kalau rajin la..saya x nak paksa kamu=))

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. ye cip nina lalim...meme byk pon nk stori..tgu mu dgr jah ni :))
    windu mum..muahxxx :P :P

    ReplyDelete