Monday 8 February 2010

lelaki dan suit

Saya suka melihat orang lelaki berpakai suit lengkap dan kasut hitam. kadang2 kalau diperhatikan,orang tu xde la hensem giler,tapi kalau bila da pakai suit,saya rasa dia sangat macho dan bergaya!! saya suka okkay=)) kadang2 tu boleh cair. haha~

Last week,ada amik gambar sekelas untuk buat album grad. masa tu,saya nampak semua budak kelas saya sangat hensem! sebab diorang semua pakai suit. ingat nak tangkap gambar ngan diorang tapi,x sempat sebab kat luar sangat sejuk. so
semua orang balik kelas cepat2 dan saya pun berlari2 balik hostel cepat2.

Ju
st sempat ambik gambar dengan bekas tutor jer..Iida Yukako


menahan kesejukan

4 comments:

  1. hensem nye awop..hhehehe..dop la nina...nice n smart :)
    siyesly.... :)

    ReplyDelete
  2. jella:saya hensem ker??waaa...terharu~~hahaha

    ae:hee~~

    sang harima:kalo laki pakai singlet,nmpk abis seme menda yg x patut dilihat..hahaha

    ReplyDelete