Friday 17 July 2009

-natsu yasumi-

ari ni stat summer holidays means da x payah nak g klas..
da x payah nak bgn pagi2,x perlu ssh2 tahan ngantuk dlm kls n dgr sensei bebel...
da x payah wat menda tu sume..yuhuu!!
tp,buat masa ni la..bila da stat kls balik 1/9 ni..kena la hidup mcm sblm ni..isk2!!
even da x payah g kls pon,aku ader byk keje nak kena wat sblm balik msia..
nak kena wat sokken(research) la..kena wat ronbun rinri la..skudai denzai la..
mcm2 lagi la..busan btol~
mlm td,aku dok melayan citer harry potter yg lame2..tp,x sempat abis tgk,da ngantuk2..
so,tdo awal..kul 12.30 da stat baring2 seme,pastu bgn2 pg ni da kul 11..hak2~
sungguh bahagia tdo byk2..=P

lbh kurang kul 2.30 p.m aku g bilik sokken..plak tu xder org..menyusahkan aku jer sbb nak kena bukak pintu sdr..da ler tempat letak kunci tu tinggi..punyer la ssh nak amik kunci ..nak kena lompat2 ntah pape jer..yer la..letak kunci kat atas pintu..pastu aku yg x cukup ketinggian ni cukup terseksa kalo nak bukak pintu sdr..nasib bek time aku dok terlompat2 tu,xder org nampak..wat malu jer..tp,kalo ader lalu pon,aku akan suruh dia tolong amikkan kunci tu..haper kisah kalo dia nak kater aper..tulun la sensei!!letak la kunci tu kat tempat aku boleh nak amik dgn bestnya..huuu~

pegi sokken pon bukannya wat keje sgt..dok nganga jer lebih..pastu dok men facebook,baca paper,msg2 ngan bdk2 ni..haha
pastu bila shirahata dtg,dok sembang2 ngan dia then balik..ngeh2~
sajer jer..nak tunjuk kat sensei konon aku ni rajin..padahal tipoo jer semata2..ngee~
ala..lgpon bilik sokken tu best,aku lepak jer la suka2 ati..

skang ni aku rs nak balik msia cepat2!!mau enjoy ngan family puas2..tp,takut la jugak sbb H1N1 kat msia cam makin trok jer...isk2!!time kat japan ni tgh trok,aku dok kat sini..bila japan da ok,time aku nak balik msia ni la,dier makin trok..bdk2 kls aku da pesan da.."amanina,jgn bwk balik H1N1 kat sini"haha2..dorg cuak..(padahal aku pon cuak gak)

No comments:

Post a Comment